مکانیزم دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری پیچیدگی خاصی ندارد

مکانیزم دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری پیچیدگی خاصی ندارد و مکانیزم آن با ابزار ها و قطعات به روز، کاملا هوشمند و مینی شده که به همین علت جای کمی را اشغال می نماید و در عین حال ظرفیت بسیار بالایی، برای بسته بندی دارد.

بسته بندی با دستگاه بسته بندی پودری ما به شما کمک می کند تا به شیوه ای کاملا جدید، بدون نیاز به دخالت دست بخ صورت مرحله به مرحله بسته بندی ای دقیق را پیش ببرید و در عین حال از سرعت بالا چشم پوشی نکنید.

در واقع با یک دستگاه بسته بندی خوب، علاوه به کیفیت بالا در بسته بندی و عرضه محصول مورد نظر تعداد بسیار بالایی هم به بازار ارسال می کنید و این مهم ترین هدف یک فروش موفق است.

دستگاه بسته بندی پودری عمودی

بسته بندی نمک و شکر و ادویه و مواد پودری در کیسه های سلفونی توسط دستگاه بسته بندی پودری عمودی پودری انجام می شود. دستگاه بسته بندی نمک و دستگاه بسته بندی شکر در صورت نیاز به بسته بندی در نایلون مقداری از لحاظ ساختار سیستم دوخت و سلفون کش ،با دستگاه بسته بندی عمودی پودر که با سلفون کار می کند متفاوت می باشد.

دستگاه بسته بندی مواد پودری به همراه بالابر پودر برای انتقال مواد به قیف دستگاه بسته بندی ،یک ست کامل و اتوماتیک را تشکیل می دهند ، نوار نقاله هدایت محصول در تمام دستگاههای بسته بندی عمودی قابل نصب می باشد تا مواد بسته بندی شده را به قسمت کارتن گذاری و بسته بندی شیرینگ هدایت کند .

انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک خصوصا دستگاه بسته بندی شیرینگ در مدل های نیمه اتوماتیک در این خطوط کاربرد فراوان دارد.

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار مجموعه ای از کارگاه های سازنده ماشین آلات مختلف است که هرکدام دارای بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی

در زمینه ی ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی می باشد .

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار مفتخر است که در راستای شکوفایی و پیشرفت تولید ملی گام کوچکی در امر صادرات به کشورهای منطقه داشته است.

بازدید کننده گرامی جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۴۵۰ ۵۵۰ ۳۳ (۰۲۶) ۹۸+

مدیر فروش: ۰۸۰۸۴۸۷(۰۹۱۲)۹۸+ ۵۰۴۷۸۰۰(۰۹۱۹)۹۸+

ایمیل: info@taksazansanat.com

دیگر محصولات ما :

دستگاه بسته بندی ,خط چیپس میوه , خط چیپس سیب زمینی,خط شستشوی سبزی,خط شستشوی خرما , بسته بندی خرما, بالابرz , بالابرپودری,بالابر پیاله ای , خط کامل سورت و تصفیه,دستگاه آسیاب صنعتی, دستگاه اسلایسر, دستگاه بسته بندی سبزیجات, دستگاه بسته بندی چای کیسه ای , دستگاه بسته بندی چهارتوزین, دستگاه بسته بندی گرانولی, دستگاه بلانچر, دستگاه بوجاری,دستگاه تفت و شورکن,دستگاه خردکن قند,دستگاه خردکن سبزیجات,دستگاه خردکن کاهو, دستگاه خشک کن آجیل,دستگاه خشک کن سبزیجات, دستگاه خشک کن میوه , دستگاه سرخ کن سبزیجات, دستگاه سورتینگ میوه, دستگاه شستشوی سبزی,دستگاه طعم زن چیپس, دستگاه قوطی پرکن, دستگاه پوستگیر سیب زمینی,دستگاه کیسه پرکن, ماشین آلات بسته بندی, ماشین آلات تولید کنسروجات

یک دیدگاه در “مکانیزم دستگاه بسته بندی پودری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.