دستگاه قوطی پرکن پودری

شرکت شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار تولید کننده دستگاه قوطی پرکن پودری

دستگاه قوطی پرکن پودری

شرکت شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار تولید کننده دستگاه قوطی پرکن پودری (ادویه جات) است. این دستگاه مخصوص پر کردن مواد پودری و انواع ادویه جات در قوطی است.

بدلیل تمایل بازار بر استفاده از ادویه هایی که در قوطی پر شده اند، مصرف این دسته از محصولات در سال های اخیر بسیار بیشتر از گذشته شده است.

جالب است بدانید طی بررسی های انجام شده، گران بودن قوطی ها در مقایسه با میزان خرید و مقدار خرید مصرف کنندگان پوشش داده می شود. همچنین دستگاه قوطی پر کن پودری به تناسب دستگاه بسته بندی سلفونی پودری ارزان تر است.

قوطی ها پس از چیده شدن بر روی نوار نقاله جلوی دستگاه پرکن، به ترتیب پر می شوند. پس از پر شدن بر روی میز ترافیک جمع شده تا اپراتور دستگاه آن ها را به بخش درب بندی و پلمپ منتقل کند.

 کاربرد دستگاه قوطی پرکن پودری :

پرکردن انواع مواد پودری شامل : پودر پیاز، پودر فلفل دلمه‌ای، پودر کاری، دارچین، زردچوبه، رنگ زعفران، زنجبیل، پودر زیره، سماق، پودر سیر، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر موسیر، وانیل ، بیکینگ پودر ، پاپریکا ، رز ماری، آویشن، مواد شیمیایی پودری مثل پودر رنگ و… در ظروف قوطی و پت.

یکی از نکات بسیار مهم در دستگاه قوطی پرکن پودری، استفاده از آسیاب مناسب است، دقت و یکنواختی محصول خروجی از دستگاه آسیاب تاثیر بسزایی در روند کار دستگاه قوطی پر کن حلزونی و همچنین طول عمر این دستگاه دارد. مهندسین شرکت شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار کلیه این نکات را در هنگام نصب و راه اندازی ماشین آلات به شما و مسئولین خط تولید شما اموزش خواهند داد.

دستگاه قوطی پرکن از محصولات پر طرفدار شرکت شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار می باشد و همواره روز به روز به کیفیت این دستگاه افزوده خواهد شد.

این دستگاه مجهز به کنترل PLC و قابلیت تنظیم وزن مخصوص در قوطی های شیشه ای PET مقوای فلزی و مناسب انواع پودرها، ادویه ها، شیر خشک و …

نحوه عملکرد دستگاه قوطی پرکن پودری

عملکرد این دستگاه به صورت الکترومکانیک بوده و کنترل اپراتوری آسان.

ابتدا محصول را با با بالابر پودری به داخل مخزن اصلی قوطی پر کن که از جنس استنلس استیل مرغوب و کاملا بهداشتی می باشد انتقال داده و مواد پودری در مخزن با سیستم  کنترل plc محصول را به اندازه و وزن دلخواه برای بارگیری در ظرف بسته بندی هدایت می کند.

قوطی مورد نظر که جنس آن می تواند pet،شیشه ای،فلزی و یا مقوائی بوده برای پر شدن از مواد، بر روی نوار نقاله ای که جلوی دستگاه پرکن قرار داده شده است به صورت منظم چیده می شود.

نوار نقاله دستگاه فوق با سیستم چشم الکتریکی فرمان را از دستگاه میگرد و هر عدد قوطی برای بارگیری و پر شدن ازمواد، درست در نقطه مشخص از حرکت باز می ایستد تا مواد داخل آن به وزن تعیین شده توسط دستگاه قوطی پر کن، پر شده و نوار برای پر کردن قوطی بعد به حرکت در می آید.

  • تمامی قطعات داخلی این دستگاه ولوله یقه به صورت آبکاری آب کروم می باشد
  • رنگ دستگاه از نوع الکترواستاتیک مرغوب ضد خط و خش و مقاوم در برابر ضربه می باشد.
  • سیستم کنترل اپراتوری دستگاه بسیار آسان و لمسی برای سهولت آن می باشد.
  • تمامی سطوحی که با مواد در تماس میباشند از نوع استنلس استیل مرغوب می باشد .
  • طراحی زیبا و شکیل بودن، این دستگاه را از دیگر دستگاه متمایز نموده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.