دستگاه خرد کن قند

انواع دستگاه خرد کن قند

دستگاه خرد کن قند

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامداردر جهت رفع نیازهای هموطنان گرامی اقدام به تولید انواع دستگاه خرد کن قند و دستگاه قند شکن نموده است که دارای کیفیت بالایی از لحاظ قطعات استفاده شده می باشد .

دستگاه خرد کن قند مدل ۱۳۰۰SKM

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامداردر کنار انواع مختلف از دستگاه خرد کن قند به تولید مدل ۱۳۰۰ با کاربردها و ویژگی های خاص خود پرداخته است که دارای کیفیت بالایی از لحاط قعات استفاده شده می باشد .

سیستم کارکرد برش ماشین خرد کن قند به صورت نیمه اتوماتیک و خرد کن به صورت تمام اتوماتیک می باشد.

دستگاه قند خرد کن بدین صورت خرد کن محصول را انجام می دهد که یک نفر اپرتور در پشت دستگاه قرار گرفته ودستگاه قند قسمت اسلایس را با دست انجام داده و با هدایت قسمت برش دستگاه قند خرد کن به سمت نوار نقاله ، گیوتین ورق های خرد شده ی دستگاه قند خرد کن را به شکل چهارگوش نامنظم خرد می نماید.

این دستگاه قند در دو مدل قابل ارائه می باشد.دستگاه قند  خردکن مدلSKM 1301 قابلیت تولید ۲۰۰ کیلوگرم قند خرد شده در هرساعت رادارا می باشد. یکی از مزایای دستگاه قند خرد کن نیمه اتوماتیک عدم نیاز زیاد دستگاه به فضای زیاد می باشد .

همچنین این دستگاه این قابلیت را داراست که با برق تک فاز و سه فاز کار کند . این مزایا این اختیار را به افراد می دهد که با وجود عدم امکان وجود فضای بزرگ و عدم نیاز به سرمایه گذاری بالا بتوان یک خط تولید را راه اندازی نمود . دستگاه قند خرد کن نیمه اتوماتیک همچنین از قطعات کم استهلاک تشکیل گردیده که نیاز به تعویض ندارد .

دستگاه خرد کن قند اتوماتیک skm 2008

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار یکی از فعالان و متخصصین در عرصه تولید ماشین آلات خطوط قند مفتخر است که پیشرفته ترین و با کیفیت ترین نوع دستگاه های قند خرد کن را به مشتریان گرامی عرضه کند.

یکی از انواع این ماشین آلات دستگاه قند خردکن مدل ۲۰۰۸ می باشد

دستگاه قند خردکن مدل SKM 2008به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست عمل می کند

این دستگاه خرد کن قند توسط شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار ابداع گردیده است و به لحاظ ایمنی و کیفیت جزو ماشین آلات استاندارد می باشد.

از جمله مزایای دستگاه خرد کن قند تمام اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سیستم قند خرد کن بدون بلبرینگ بوده و دارای سیستم برش متفاوت می باشد .
  • بدنه دستگاه از جنس تمام استنلس استیل است .
  • قابلیت تغییر اندازه قندهای خرد شده را داراست و مجهز به سرند تفکیکی و امکان درجه بندی قند در سه سایز می باشد.
  • به لوازم پنوماتیک و هیدرولیک نیازی ندارد.
  • دستگاه قند خرد کن از لحاظ میزان مصرف برق بسیار بهینه گشته است و مکانیزم و کار با آن بسیار آسان می باشد.
  • مجهز به سیستم شوتینگ تمام اتوماتیک جهت انتقال به گیوتین است.
  • شاسی آن بسیار مقاوم و متوازن با مرکز سقل می باشد.
  • اصطحکاک بین قطعات به حداقل میزان ممکن رسیده است.
  • دقت بسیار بالا در برش های قند نیز از ویژگی های بارز این دستگاه می باشد.

دستگاه خرد کن قند تمام اتوماتیک skm 2008R

دستگاه قند خرد کن مدل ۲۰۰۸R یکی از انواع ماشین آلات خط تولید قند می باشد که توسط شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدارتولید و عرضه می شود.

دستگاه قند خردکن تمام اتوماتیک قند مدل ۲۰۰۸R مناسب جهت تولید تمام اتوماتیک قند می باشد.سیستم برش دستگاه قند خرد کن تمام اتوماتیک به صورت پنوماتیک می باشد و با روند رفت و برگشت دستگاه قند خردکن تمام اتوماتیک ورق ورق نمودن قند را انجام می دهد.قسمت گیوتین نیز به صورت تمام اتوماتیک مدل V بوده و دستگاه قند خرد کن متناسب با نوع قند قابل تنظیم می باشد.دستگاه قند خرد کن تمام اتوماتیک مجهز به سیستم سرند جهت جداسازی خاکه از دستگاه قند خرد کن بوده و در مسیر تعیین شده عملیات ذخیره سازی را انجام میدهد.

از این دستگاه جهت خرد کردن کله ، کلوخ و … به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست استفاده می شود.

ماشین دارای دو عدد برش تمام اتوماتیک با ظرفیت بالا و گیوتین ۷۰ سانت می باشد

دستگاه خرد کن قند تمام اتوماتیک (تک قالب) (skm 2010)

این ماشین خرد کن قند جهت خرد کردن کله قند به صورت تمام اتوماتیک و بدون کوچکترین دخالت دست مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سیستم تک قالبه می باشد که جهت استفاده در کارخانجات قند وبرای تولید کنندگان عمده قند بسیار مناسب است .

از جمله مزایای دستگاه تمام اتوماتیک خرد کن قند مدل SKM2010 می توان به اپراتوری بسیارآسان ، تجهیز به سیستم کنترل دور موتور ، ضایعات بسیار کم قندهای خرد شده ، تجهیز به بهترین گیربکس های اروپایی و طراحی پیشرفته و زیبا با استفاده از جدیدترین متد روز اشاره کرد.

قابلیت تغییر فشار در آن واحد ( برای تنظیم خاکه قند) ، قابلیت زیاد در ریز و درشت کردن قندهای خرد شده به آسانی و وجود سنسور های چشمی زیمنس آلمان در قسمت تغذیه قند از جمله ویژگی هایی هستند که این سیستم را از نمونه های مشابه خرد کن قند مجزا می کند.

این دستگاه تمام اتوماتیک با سیستم تک قالبه، جهت کارخانجات قند و تولید کنندگان عمده قند بسیار مناسب می باشد.

بازدید کننده گرامی جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۴۵۰ ۵۵۰ ۳۳ (۰۲۶) ۹۸+

مدیر فروش: ۰۸۰۸۴۸۷(۰۹۱۲)۹۸+ ۵۰۴۷۸۰۰(۰۹۱۹)۹۸+

ایمیل: info@taksazansanat.com

دیگر محصولات ما :

دستگاه بسته بندی ,خط چیپس میوه , خط چیپس سیب زمینی,خط شستشوی سبزی,خط شستشوی خرما , بسته بندی خرما, بالابرz , بالابرپودری,بالابر پیاله ای , خط کامل سورت و تصفیه,دستگاه آسیاب صنعتی, دستگاه اسلایسر, دستگاه بسته بندی سبزیجات, دستگاه بسته بندی پودری, دستگاه بسته بندی چای کیسه ای , دستگاه بسته بندی چهارتوزین, دستگاه بسته بندی گرانولی, دستگاه بلانچر, دستگاه بوجاری,دستگاه تفت و شورکن, دستگاه خرد کن قند ,دستگاه خردکن سبزیجات,دستگاه خردکن کاهو, دستگاه خشک کن آجیل,دستگاه خشک کن سبزیجات, دستگاه خشک کن میوه , دستگاه سرخ کن سبزیجات, دستگاه سورتینگ میوه, دستگاه شستشوی سبزی,دستگاه طعم زن چیپس, دستگاه قوطی پرکن, دستگاه پوستگیر سیب زمینی,دستگاه کیسه پرکن, ماشین آلات بسته بندی, ماشین آلات تولید کنسروجات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.