اجزاء دستگاه سورتینگ میوه

دستگاه سورتینگ میوه و بسته بندی میوه

اجزاء دستگاه سورتینگ میوه

دستگاه سورتینگ میوه و بسته بندی میوه را در این مطلب معرفی می نماییم . یکی از عمده ترین هدف های تفکیک ازنظر اندازه و کیفیت کالا، دستیابی به محصولی یک دست است بطوری که بتوان کالا را درواحدهای حمل متحدالشکل ازمرکز بسته بندی کننده در کشورتولید کننده تا واحداهای تجاری خرده فروشی یا مرکز بسته بندی برای خرده فروشی درکشور مصرف کننده انتقال داد .برای رسیدن به این هدف احتیاج به یکسری ابزار کارهست که در این مورد از چندین نوع متفاوت ابزار کاری و درواقع به چند روش و با دستگاه های متفاوت می توان این کار را انجام داد. یک روش دستگاه هایی است که بصورت مکانیکی کارمی کنند . روش دیگر دستگاه هایی است که بصورت الکترونیکی (سورت زنی ) عمل سورتینگ را انجام می دهند و سری آخر دستگاه هایی ا ست که الکترونیکی می باشند و مجهزبه سورت رنگ و اندازه هستند که این دستگاه نیاز به سرمایه گذاری سنگین دارد، دستگاه نوع دوم سرمایه گذاری متوسط ونوع سرمایه گذاری نسبتاً کوچک را می طلبد در صورتی که در کار با دستگاه مکانیکی دقت بیشتری مصرف گرددکارآیی بالایی نیز خواهد داشت با توجه به اینکه دستگاه مکانیکی تمامی قطعات و اجزایش قابل ساخت درایران می باشد و قیمت بمراتب پائین تری نسبت به دو روش دیگر دارد در نتیجه مقرون به صرفه است که ازاین روش استفاده بشود

اجزاء دستگاه سورتینگ میوه

الف- حوضچه تخلیه و شستشوی مقدماتی به ابعاد ۱×۳×۴ متر همراه با پمپ سیرکولاسیون در دستگاه سورتینگ میوه موجود است.

ب- نقاله پارویی یا سبدی طول ۵/۲ متر عرض ۳۰ سانتیمتر (تعداد ۲۵ سبد)

ج-میزسورتینگ دارای ابعاد ۴×۲ در دستگاه سورتینگ میوه موجود است.

د-دستگاه شستشوی ثانویه و ضدعفونی که دارای ابعاد ۳/۰ × ۵/۱ متر میباشد و دارای برسهای ظریف است که سطح  میوه را تمیز می کند و به تناسب نوع میوه از پرکلرین یا متیل بروماید بمنظور ضدعفونی به آن اضافه می نمایند.

ه : دستگاه پولیش یا واکسینگ که دارای ابعاد ۳/۰ × ۵/۱ متر است و برس های مخصوص دارد که ضمن حرکت روی نقاله های غلطکی مواد پارا فینی را به میوه می رساند.

و: تونل خشک کن با هوای گرم که دارای طولی برابر ۶ متر و عرضی برابر یک متراست . توسط هوای گرم کارمی کند و بمنظور خشک کردن رطوبت سطحی میوه بکار می رود.

ز: درجه بندی وزنی ۶ ردیفه : دارای ۵ خروجی اصلی ویک خروجی فرعی جهت میوه های خارج از استاندارد است که دارای ابعاد ۵ × ۵/۱ می باشد.

ح: نوارنقاله زنجیری حمل کارتن بسته بندی شده که دارای ابعاد ۳۰ × ۱ متری است بمنظور جابجایی محصول تمام.

ط: نوارنقاله حمل کارتن خالی، دارای ابعاد ۱۲۰ × ۱ متراست و بمنظور حمل کارتن خالی از انباربه خط تولید می باشد.

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار مجموعه ای از کارگاه های سازنده ماشین آلات مختلف است که هرکدام دارای بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی

در زمینه ی ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی می باشد .

شرکت تکسازان صنعت مبتکران نامدار مفتخر است که در راستای شکوفایی و پیشرفت تولید ملی گام کوچکی در امر صادرات به کشورهای منطقه داشته است.

بازدید کننده گرامی جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۴۵۰ ۵۵۰ ۳۳ (۰۲۶) ۹۸+

مدیر فروش: ۰۸۰۸۴۸۷(۰۹۱۲)۹۸+ ۵۰۴۷۸۰۰(۰۹۱۹)۹۸+

ایمیل: info@taksazansanat.com

دیگر محصولات ما :

دستگاه بسته بندی ,خط چیپس میوه , خط چیپس سیب زمینی,خط شستشوی سبزی,خط شستشوی خرما , بسته بندی خرما, بالابرz , بالابرپودری,بالابر پیاله ای , خط کامل سورت و تصفیه,دستگاه آسیاب صنعتی, دستگاه اسلایسر, دستگاه بسته بندی سبزیجات, دستگاه بسته بندی پودری, دستگاه بسته بندی چای کیسه ای , دستگاه بسته بندی چهارتوزین, دستگاه بسته بندی گرانولی, دستگاه بلانچر, دستگاه بوجاری,دستگاه تفت و شورکن,دستگاه خردکن قند,دستگاه خردکن سبزیجات,دستگاه خردکن کاهو, دستگاه خشک کن آجیل,دستگاه خشک کن سبزیجات, دستگاه خشک کن میوه , دستگاه سرخ کن سبزیجات, دستگاه سورتینگ میوه , دستگاه شستشوی سبزی,دستگاه طعم زن چیپس, دستگاه قوطی پرکن, دستگاه پوستگیر سیب زمینی,دستگاه کیسه پرکن, ماشین آلات بسته بندی, ماشین آلات تولید کنسروجات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.